neděle 19. října 2014

První měsíc v Perthu

Neděle 19.10.

Konečně pracujeme :-)
Oba děláme v restauracích na pozici servírka/číšník. Martin pracuje ve Wild Duck, kde ho teda zatím potřebují jen na pár hodin týdně, tak si hledá ještě něco dalšího. Mě vzali do Matilda Bay na cca 20hod/týdně. Mám to 20 min pěšky z domova, je to luxusní dvoupatrová restaurace u řeky, kde se každý víkend pořádájí svatby a jiné párty. Vtipné je, že jeden z managerů je Čech :-)
          Naše bydlení už nevypadá tak růžově jak jsme si mysleli. Domácí zvednul nájem o 10 dolarů týdně na hlavu a nemůže zaručit, že se to v nebližší době nebude opakovat. Když mu to stále nebude profitovat, dům prodá. Včera nám napršelo střechou do jídelny. Ještě, že tu těch deštivých dnů moc není :-). Přistěhovali se další dva Číňani, takže teď tu jsme s tichou Angličankou v menšině. Naše  zahrada prodělává velké změny. Každé odpoledne sem docházejí "plantážníci" a plejí, sázejí, zavlažují. Vypadá to, že rodina domácího si tu zakládá eko farmu.
         Ve škole máme celkem pohodu. Martin postoupil do vyššího levelu, ale naštěstí nejsme ve stejné třídě :-). Každé pondělí přibývají noví studenti a hádejte která národnost dominuje? Ano, jsou to Češi napůl s Brazilcema. Minulý pátek jsme měli se  třídou a učitelem zajímavé dopoledne. Šli jsme grilovat do parku - breakfast BBQ. Každý dle dohody něco přinesl a na veřejných elektrických grilech se to rozjelo a jako zábavu jsme se pak učili hrát kriket.

 Ve středu se tu teplota vyšplhala až na 35 stupňů ve stínu. Martin měl odpoledku a já vyrazila se spolužákama na pláž :-). Těšila jsem se na international afternoon, partička šesti pražáků to trochu zamíchala. Ale bylo to super, u mě proběhla první koupačka v Indickém oceánu, pohoda, opalovačka.


 Včera jsme oslavovali moje narozeniny, žádná pařba až do rána neproběhla, ale zato mi Martin připravil výborné víkendové menu :-*.


1 komentář:

  1. Moniko, hepy b´rzdej a zdravíčko vespolek přejí Fettři!
    Pokud by vám bylo horko, tak v Praze je 5°C a na horách sněžilo :-)

    OdpovědětVymazat