čtvrtek 22. října 2015

A do třetice..další sharehouse

V novostavbě s Českou partičkou jsme se ohřáli jen dva týdny. Na luxusní ubytování se zvykne lehce :-). Problém byl, že ve smlouvě stojí  max 4 nájemci a nás bylo pět. Takže jsme podnikli další kolečko po dostupných možnostech a moc nadšený jsme z nabídky nebyli. Pomoc přišla vtipně opět od Lance, který nám prodal auto a dal Martinovi práci. V jejich sharehousu se uvolnil pokoj po jednom Frantíkovi.  Takže před týdnem proběhla akce kulový blesk č. 2. 



Teď je naším domovem velký a starý jednopodlažní domek se 6 ložnicemi, 2 koupelnami, velkým obývákem a výstavní zahradou. Náš pokojík je nejlépe vybaven ze všech 3, co jsme doposud bydleli, ale na druhou stranu je taky nejvíc zatuchlej. Platíme za něj týdně $ 235 včetně energií a bydlí nás tu směska CZ, NZ, AU, FR, BRA a PHL.





Já jsem v práci už slušně zaběhlá, začíná tam být pěkně rušno. S jarem přišli i turisti a do toho jsou naše večeře k mání na místím slevomatu, takže některé večery nevím kam dřív skočit. Martinovi minulý týden skončila práce na tom rodinném domku a Lance pro něj momentálně nic neměl. ...

Já jsem si u šéfa s velkým předstihem zažádala o volnou sobotu, abych mohla oslavit narozeniny s těmi pár kamarády co tu máme. K mému překvapení jsem dostala volné celé 4 dny, ale ty byly vykoupeny předcházející 10-ti denní robotou. Jakmile jsem odložila zástěru, jeli jsme s Martinem provětrat naše horáky na místní kopce. Večer pak byl ve znamení lehkých oslav mé maličkosti.
Já jsem prošel inzeráty na internetu a poštěstilo se mi dostat se do malé firmičky, která dělá rekonstrukce a novostavby. Shannan šéf je bývalý reprezentant v kriketu a docela schopný stavař. K sobě má tři borce a dohromady partu ukecanejch sprosťáků což mi pro rozšíření slovní zásoby docela vyhovuje. Dále bych chtěl zmínit, že jsem rozšířil naší digitální flotilu o fotoaparát Fujifilm X-M1, který svýma funkcema dotahuje (polo)profesionální foťáky. Takže od teď nad editací fotek strávím o něco více času... "jupí"

Žádné komentáře:

Okomentovat